Dienstag, 17. November 2009

Hopa XHQ Yolcularının Dikkatine

Bilindiği üzere THY ile Batum(BUS)-Gürcistan seferlerinde hem Hopa(XHQ)-Türkiye hem de Batum-(Gürcistan) yolcuları aynı uçakta seyahat etmektedirler. Hopa´ya gidecek yolcular Batum´dan THY tarafindan ücretsiz otobüs seferleri ile Hopa´ya kadar götürülmektedirler.

Ancak Hopa Biletli (varışlı) yolcular pasaportları ile işlem yaptırsalar dahi Batum’a (Gürcistan) giriş hakları bulunmamaktadır.

Zira uygulamada olan Hopa ve Batum ücretleri farklılık göstermektedir.

Ayrıca Hopa biletli yolcuların bu talepleri nedeniyle Gürcistan sınır makamları ile sorunlar yaşanmaktadır.

Uygulamada yaşanan aksaklığın önlenmesi amacıyla
varış noktası Batum olan yolcuların sadece Batum’a,
varış noktası Hopa olan yolcuların sadece Hopa’ya
seyahat edebilecekleri önemle hatırlatılır.

Keine Kommentare: